5 december 2011

Wilma Nissen: Mijn werkweek

Toen ik deze gezellige Blog zag, heb ik besloten dat ook ik niet achter kan blijven met de sociale media. Ik heb inmiddels een Twitter-account geopend (wat ik overigens nog niet helemaal onder de knie heb), ik heb de poster op mijn kantoor hangen en ik ga met jullie mee bloggen. Vandaag voor het eerst. Laat ik voor deze eerste blog gewoon eens mijn agenda doornemen. Zo krijgen jullie een idee van waar ik me allemaal mee bezig hou. 




Vandaag zijn de planners van de Huishoudelijke Hulp gestart in Amstelveen, ze zijn verhuisd vanuit Badhoevedorp. Een hectische periode voor hen. Hierbij heet ik iedereen van harte welkom op hun nieuwe werkplek.

Vanmiddag spreek ik met de Ondernemingsraad (OR) dit gaat over het volgende: Morgen heb ik een heel belangrijk gesprek met TSN, dat is een van de thuiszorgaanbieders die Huishoudelijke Hulp leverde in Amsterdam, maar die de gunning kwijt is geraakt. Ik ga met hen bespreken of het mogelijk is al hun cliƫnten en medewerkers over te nemen. Dit wordt waarschijnlijk een echt onderhandelingsgesprek, en is dus best spannend. Ik hoop dat we de zorg en de medewerkers op een zodanige wijze over kunnen nemen dat iedereen hierbij gebaat is.

We hebben een nieuwe manager voor de Thuiszorg Amstelveen Zuid aangenomen Marco de Groot, hij gaat 2 januari van start.
Voor Amsterdam Zuidoost ben ik met een toekomstige kandidaat manager in gesprek, deze manager gaat in de WIBO complexen, de Koornhorst en Garskamp, de thuiszorg en de receptionisten aansturen.

Ook heb ik vandaag een gesprek met Fexilant, het bedrijf dat een groot deel van onze flexkrachten Niveau 4 & 5 levert.
En als klap op de vuurpijl hebben we donderdag een beleidsmiddag waar alle jaarplannen besproken gaan worden. Tel daar de ‘gewone afspraken’ bij op en dan hebben we weer een flink programma voor deze week.

Zodra ik meer weet over de uitkomsten van bijvoorbeeld het verzuimbeleid en het overleg met TSN, kom ik hier direct op terug op de Blog.

Allemaal een fijne werkweek en als er tips zijn voor de inhoud van mijn geblog, laat het gerust weten!

Een verhaal van: Wilma Nissen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten