21 januari 2012

Bijeenkomsten TSN medewerkers

Het is een drukke tijd voor ons en uitgerekend nu glij ik uit. Tijdens een bezoek aan Woonzorgcentrum Sint Jacob in Amsterdam ben ik onderuit gegaan en heb mijn hamstring flink verrekt. Ik kan nauwelijks zitten en lopen. Hopelijk gaat dit na het weekend weer beter. Op dit moment zijn we namelijk bezig met het organiseren van grote informatie bijeenkomsten voor de TSN-medewerkers die naar ons overstappen. In totaal zijn er tien bijeenkomsten gepland. van de week hebben we er al een aantal gehad. Onder ander in Het Schouw in Amsterdam Noord en in Scala in West. 


Tijdens deze bijeenkomsten heten we de medewerkers welkom, we leggen ze uit wat onze werkwijze is en hoe de overname in zijn werk gaat.  Zo worden alle medewerkers overgenomen met alle lusten en lasten, dit geldt uiteraard ook voor zieke medewerkers. De sfeer op de eerste bijeenkomsten was positief, ze werden goed bezocht en het was goed om te zien dat de medewerkers blij zijn met de overname. De volgende stap is de planning. Daar krijgen ze het ook erg druk, want alle nieuwe medewerkers en cliĆ«nten moeten ingevoerd worden en natuurlijk aan elkaar gekoppeld blijven. Zodat er voor iedereen zo min mogelijk veranderd. Een hele klus, hopelijk ben ik volgende week  weer helemaal hersteld en van de partij!

1 opmerking:

  1. Ik wens u beterschap!En heel veel succes met de planning en alles wat eromheen gedaan moet worden!

    BeantwoordenVerwijderen