2 januari 2012

Goede voornemens

Hierbij wil ik iedereen een geweldig 2012 toewensen! Na alle feestdagen gaan we er weer helemaal tegenaan. Een nieuw jaar blijft toch ook altijd een nieuwe start, een kans om dingen te veranderen of te verbeteren. Naast alle geijkte voornemens, die over het algemeen te maken hebben met eten, drinken en bewegen, en die ik vaak na een week of drie alweer vergeten ben, heb ik dit jaar tot doel om van deze Blog en ons sociale netwerk een geweldig communicatie instrument te maken voor alle Thuiszorgmedewerkers. Zo gaan we starten met een cursus sociale media, en ga ik hard opzoek naar meer Bloggers met mooie, leuke en ontroerende verhalen over de Thuiszorg. Mocht je dit lezen en geïnteresseerd zijn of leuke ideeën hebben, neem dan contact met me op, ik kan je overal bij helpen en jij kan mij helpen om mijn voornemens waar te maken. Zo maken we er samen iets moois van.
En wat zijn eigenlijk jouw goede voornemens?

Mara van Limbeek

2 opmerkingen:

  1. Ten eerste een heel gelukkig 2012 Mara,en een compliment voor de leuke opzet van deze blog.De poster is geweldig toppie toppie en we zullen weer van alles opsturen.
    Ohhhhhhhh ja goede voornemens zat hahahah we starten weer met lijnen.Voor de zomer wil ik er 20 kilo afhebben ppffffffffff of gaat lukken.
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sylvia, ook voor jou een heel goed nieuwjaar! Tja, dat afvallen is altijd dat voornemen wat je na een week alweer vergeten bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen